piątek, 8 lipca 2016

Naszyjniki smoki

Tak dobrze i przyjemnie lepiło mi się smocze naszyjniki że byłam ciekawa jak będą wyglądały inne wersje kolorystyczne, szczególnie że zakamuflowałam w pracowni kolorowe piórka, których nie miałam okazji wykorzystać wcześniej do żadnego projektu. Świetnie nadały się do smoczych ogonów jako uwieńczenie kompozycji. Teraz rozmyślam na kolczykami w nieco przestrzennej formie, poczyniłam pierwsze próby, ale te wymagają jeszcze kilku korekt, więc pokaże Wam je następnym razem. Powstały aż 3 sztuki!
-Który smoczek najbardziej się Wam spodobał?

It was so nice and pleasant to make these dragon necklaces that I was curious how other colors will look like, especially I have colorful feathers which I didn't have a chance to use before. It seems they did their best job in case of my dragon necklaces. Now I am thinking about earrings in more spatial form, I have undertook some first steps but correction will be needed so I will present these next time.
And about these necklaces. I made three of these. Which one is Your fav?

1.Czarno-biały z zielono szafirowymi akcentami / Black and white with green sapphire accent


Spody grawerowane i szlifowane szlifierką
2.Czarno-czerwony z akcentami szmaragdowo-zielonymi i pięknym piórem również w tych odcieniach / Black and red with emerald green accent and beautiful feather


3. Ostatnia pozycja to niebieski smok z odcieniami turkusu i granatu, tym razem z zielonym piórkiem
The last one is blue dragon with turquoise and pomegranate.















5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten czarno-czerwony, wspaniale wygląda na szyi i ma takie "smocze" kolory :)
    Wszystkie oczywiście mi się podobają ale właśnie ten czarno-czerwony ma to coś co do mnie woła :D Lub ryczy ;)
    Z niecierpliwością czekam na kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że wszystkie Ci się podobają i masz swojego faworyta!Przyznam że ja tez mam tego samego :) Kolczyki zaprezentuje niebawem, na razie poczyniłam tylko jedna parę oficjalną, zastanawiam się nad większą ilością w różnych odcieniach- mam jakieś zboczenie na punkcie kolorów :D

      Usuń
    2. To dobrze bo powstają przepiękne rzeczy i fajnie widać jak kolor wpływa na projekt :)

      Usuń
  2. Moniko, każda wersja jest niesamowita, ale gdybym miała wybierać to drugi naszyjnik jest mi najbliższy :-). Piórka są świetnym dodatkiem. I fajnie zobaczyć naszyjnik na szyi, widać jak świetnie się układają.
    Też jestem ciekawa kolczyków :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smoki są PRZEPIĘKNE! Nie jestem w stanie zdecydować się który podoba mi się bardziej, każdy z nich wygląda dla mnie genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń