poniedziałek, 26 stycznia 2015

Candy na MMH

Jako jedna z redagujących blog Modelina Moje Hobby, mam zamiar Was dzisiaj zaprosić na pierwsze Cnady zorganizowane przez Zespół Projektantów bloga wyzwaniowego.
Wyjątkowo, upominkami zostanie obdarowane aż 6 osób, zapoznajcie się z zasadami i szerzcie wspólnie z nami zamiłowanie do mas plastycznych.

Co możecie wygrać?
Candy Modelina Moje Hobby


Takie oto cuda stworzone przez zespół Redaktorów MMH:
1. Kolczyki -dla Was ode mnie!
2. Piękny łąkowy wisior od:  Kamino70
3. Słodka Lama od:  VaniLiamaArt
4. Tajemniczy wisior, od:  Clayman-a
5. Oryginalny magnes od:  Polymeranny
6. Elegancka broszka  od: modelina by a. m.

 Kolczyki z kryształkami Swarovski. Są lekkie i prezentują się dobrze z obu stron ( lewa strona jest estetycznie wykończona i podklejona czarnym filcem artystycznym). Pasują zarówno eleganckiej Pani jak i do stroju codziennego.


Zapraszam!


5 komentarzy:

  1. skojarzyły mi się z blaskiem pawich piór - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje i zapraszam serdecznie na candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki prezentują się fantastycznie! Z wielka przyjemnością dopisałam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę trzymać kciuki, za szczęście w losowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń