czwartek, 20 marca 2014

Legenda Loreley

Loreley – związana z wieloma legendami skała na Renie niedaleko Sankt Goarshausen, wznosząca się około 120 metrów ponad poziom wody.
Położona w najwęższym miejscu Renu między Szwajcarią a Morzem Północnym.
Według jednej z legend pod Loreley zakopany jest skarb Nibelungów, według innej (która stała się motywem poematu Heinego), z wierzchołka góry rzuciła się w nurty Renu młoda dziewica o imieniu Lorelei, zdradzona przez kochanka. Zamieniona w syrenę zwodziła pływających po Renie rybaków, wciągając ich na skały. ( źródło Wikipedia).
Moją Loreley broszkę  zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze
Cała brosza została wykonana absolutnie ręcznie, bez używania gotowych form i stempelków!
Oprócz masy polimerowej są tu także użyte mini dżety Swarovski, oraz elementy metalowe. :)



16 komentarzy:

  1. Przepiękne. Życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. No piękna :) Mój faworyt wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, trzymam kciuki , że i Tobie się powiedzie!

      Usuń
  3. Śliczna Uwodzicielka, dla niej warto stracić głowę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Piękne wykonanie. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuje za męską opinie, każda dla mnie jest ważna! :)

      Usuń
  5. Witam. Dopiero zalogowałam się na Google i Twój blog postanowiłam skomentować jako pierwszy. Jestem absolutnie pod wrażeniem Twoich prac! Są piękne drobiazgowe. doskonałe w każdym calu! Śliczne aniołeczki, magiczne wróżki. Coś pięknego. Powodzenia w konkursie! Pewna nagroda! Nie może być inaczej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłą opinię, chcę wnieść jeszcze dużo więcej na tym blogu, chwilowo ciągle brakuje mi czasu, bo trudno połączyć pasję z byciem mamą i żoną. Jednak niebawem postaram się nieco odmienić polimerową polska scenę czymś bardziej oryginalnym. :) Dziękuję za życzenie powodzenia, ale jakoś nie wierzę w zwycięstwo na KK.

      Usuń
  6. Hey jestem Basia ,
    bardzo przyjemnie czyta się twoje wpisy, zapewne odwiedze twojego bloga też nie raz, a właśnie pozdrawiam oraz zapraszam na moją strone www

    OdpowiedzUsuń