niedziela, 30 czerwca 2013

Maski afrykańskie sztyfty

Większość z Was ma już upragnione wakacje!
Ja chętnie wybrałabym się gdzieś w rejony Azji lub Afryki, ale to strasznie odległe marzenie.
Inspiruje mnie sztuka afrykańska już od wielu lat, dlatego jej elementy wplatam w mini dzieła na swoim blogu. Mało tego, nie spotkałam się na innych blogach z takimi inspiracjami, chodzi mi głównie o biżuterię z masy termoutwardzalnej. Być może po prostu nie dotarłam do owego bloga, tak czy siak, większość pomysłów to cista i babeczki.
To moje pierwsze sztyfty, są maleńkie bo mają ok. 1,5 cm!





6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i wykonanie, w dodatku są takie maleńkie:) idź w tym kierunku bo dobrze Ci to wychodzi-ciasteczka i inne słodkości są już bardzo oklepane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, w zasadzie od początku blog miał być tematycznie związany z rzeczami mało popularnymi, ale ludzie jednak lubią bardzo te oklepane ciasta i babeczki. Dodaje wszystkiego po troszku, aby każdy mógł ucieszyć oczko. ^^ Kierunek jednak zachowam jak najbardziej. Dzięki serdeczne :)

      Usuń
  2. Mnie cieżko zdobyć popularność, bo słodycze kompletnie mnie nie pociągają :) nie mam jednak zamiaru z tego powodu nagle zacząć lepić babeczek czy donutów -wolę sobie dłubać to co sprawia mi przyjemność. Lepiąc słodkości ciężko wyróżnić się z tłummu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym, jak widzisz mnie też ciężko idzie z ta popularnością. Ciacha też lubię lepić, myślałam także o sprzedaży w związku z tym wystawiam od czasu do czasu słodkości. Myślę jednak, że więcej będzie u mnie tych nieprzeciętnych mini dzieł ^^. Ja głównie docenia u innych ciężką pracę, dbałość o detale, talent i to coś co sprawia, że prace są urzekające, min. tak jak u Ciebie. To, że ktoś ma 1000 ileś tam członków nie znaczy zawsze, że jest geniuszem modeliny. Tak trzymaj :)

      Usuń
  3. Zawsze jestem pełna podziwu dla takich miniaturek, masz bardzo zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń