piątek, 27 października 2017

Polymer clay painting picture Deep in the forest

To moje pierwsze tak duże przedsięwziecie z masy polimerowej.
Całośc wykonałam w kilku różnych technikach min. technice malowania masą, mix media, oraz płaskorzeżba z efektem 3D.
Praca nad projektem zajeła mi w sumie ponad 2 tygodnie, każdego dnia średnio od 2-3 godzin.
Mam nadzieję, że spodoba sie Wam efekt mojej pracy!

My very first big picture made with polymer clay!
I have used couple of techniques including polymer clay painting, mix media and the relief with 3D effect.
Whole work took me more than two weeks, 2-3 hours daily.
I hope You gonna like it :)



Zobacz tez mój filmik!
Don't forget to watch my video as well!









12 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita! Podziwiam talent i cierpliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki a z ta cierpiliwościa to aż tak super u mnie nie jest ;)

      Usuń
  2. Jesteś genialna !!! Zakochałam się w tej Twojej krainie bez końca !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest magiczny i w ogóle bardzo Cię szanuję, bo ja bym nawet do połowy tego nie była wstanie wytrzymać przy robieniu. :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez juz nie mogłam sie doczekac kiedy to skończę :P

      Usuń
  4. Ach, ależ wspaniała praca! Podziwiam ogromnie za tą cierpliwość do detali, efekt powala. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały obraz <3 gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń