czwartek, 6 lipca 2017

Imitation wooden openwork carving Dragon notebook cover

Moja najnowsza okładka notatnika: Imitacja ażurowej drewnianej płaskorzeźby ze smokiem w roli głównej. jak wam się podoba coś takiego?
Oczywiście to wszystko  to masa polimerowa!
Niebawem specjalnie dla was przygotuje tutorial, także bądźcie czujni!
My latest notebook cover: Imitation wooden openwork carving composition! How do You like it?
PS:Of course this is from polymer clay!
  I will prepare a new free tutorial for You soon.🤣
Stay tuned!!!









6 komentarzy:

  1. O wow! Robi wrażenie! Super praca :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super, Moniko! I ja też używam tego kleju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, póki co sprawdza się najlepiej, czasem tylko denerwuje mnie jego konsystencja, no ale przy okładkach to nie przeszkadza.

      Usuń
  3. O mój...!
    Wygląda wspaniale, aż brak słów. Zdecydowanie skradł moje serce, FANTASTYCZNA okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful, I love the contrast with the dark journal cover (the background) seen through the carved openings in the light "wood"! And the dragon is very elegant!

    OdpowiedzUsuń