czwartek, 26 września 2013

Ramka na zdjęcia "Klubik Myszki Mickey" zamówienie

Niedawno  otrzymałam zamówienie od Kasi mamy małego Filipka, na wykonanie ramki na zdjęcia.
Tematyką był tak lubiany przez maluchy "Klubik Myszki Mickey".
Najważniejszymi postaciami zdaniem małego Filipka są Myszka Mickey i Kaczor Donald. ^^ także nie mogło zabraknąć głównych bohaterów, od siebie dodałam jeszcze pieska Pluto, wiernego przyjaciela Mickey, oraz Myszkę Mini.







Chciałam także serdecznie podziękować Anko z bloga: http://handmade-anko.blogspot.com/ za przesłane specjalnie dla mnie cudowności, robionych na szydełku. :) Bardzo dziękuje :), pozwoliłam sobie zrobić i umieścić zdjęcie, jeśli nie masz nic przeciwko. ^^

9 komentarzy:

  1. Rameczka super, ale ja kocham Twoją biżu....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta ramka! Ile pani lepi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^. Ulepienie samych postaci zajęło mi około 6 h, drzewka i dodatki jakieś 3 h połączenie całości około 30 minut. Mam nadzieję, że o to właśnie chodziło w Twoim pytaniu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Przepiękne! Postacie wyszły na prawdę jak z bajki (dosłownie i w przenośni :D )

    OdpowiedzUsuń